tenta-p is the shit


2010-03-08 @ 19:24:02

Ja fyfan. 11 timmar i skolan idag, pjuu! Men blev lite dötid också,plus att jag var iväg och köpte en frack :D Så nu är den svåraste delen av outfiten köpt i alla fall, begagnad of course, 500 kr "bara"! Men den var jättefin, skräddarsydd och kändes jättefräsch! Så jag är nöjd. Fick med byxor och väst också men kommer bara ha användning av själva jackan.

Nu ska jag laga mat & matlåda tills imorn, ska iväg lika tidigt imorgon igen, runt kvart över sju, snark! Envarren är jobbig. Men vi pluggar typtal & hoppas på att MAI inte får för sig att göra något helt nytt och galet :P

Nej ska faktiskt tillåta mig kolla på tv/datorn en timme nu. Sen blir det mirkobiologi tills jag somnar, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0