strax sticker jag iväg


2010-03-26 @ 17:00:36

Ska packa ner datorn nu sen ta mig till tågstationen. Jag har två väskor med kläder, en kasse med overall (tänker klippa & sprätta hemma) och skor plus dataväskan. Snark?! Ser fanemej ut som jag ska flytta hem igen.
Skrev och frågade mami om det var tillräckligt varmt för att bara ta vårjackan, hon sa nej. Vet inte om hon överdriver, för här är det 10-15 grader nu, jätteskönt ute. Vill helst slippa släpa på en tjock jävla vinterjacka :P Sen vet jag faktiskt inte varför jag ska ha med mig tre par skor?! Men så är det i alla fall, och 70 % av kläderna jag packat ner har varit smutisiga, kan vara bra att komma ihåg att TVÄTTA nästa gång INNAN jag beger mig av hemhem. Lite trött blir jag på mig själv ibland :P Har ont i huvudet och är trött. Kommer antagligen vara packat med folk på tåget, tur jag hoppar på vid startstationen så jag hinner få sittplats, nån gång i höstas var det smockfullt! Fast i och för sig, är nog mer tryck på 4-tåget än det jag tar nu vid sex. Jaha, any way, ska pallra mig iväg nu. För fasiken! Vet ni? Jag har påsklov nu :D :D I två jäkla veckor också, dock en liten pissig tenta om två veckor, morr! Men glad är jag för det, tuudeliuuliii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0