semester!


2010-03-29 @ 13:12:52

Jag har problem att slappna av i Linköping, alltså hade jag varit nere där nú på lovet hade jag varit helt stressad ändå. Därför är det skönt att komma hem och verkligen slöa! Fast slöat dom här dagarna har jag väl inte riktigt gjort, i lördags jobbade jag hela dagen hos papi och igår var jag & Elli ute och flängde hela dagen. Däremot sover jag ut här hemma, sov till elva idag, har skitsvårt att sova så länge i Linköping. Här skulle jag kunna göra det varje morgon :p Har precis städat lite, alla andra i familjen har ju inte lov så jag tänkte vara lite snäll. Så nu är det fint i vardagsrum & kök, hihih! Ska in i duschen sen bege mig ut på tour i virsbo, ska först förbi farmor&farfar och sen mormor :) Och jag ska plugga matte också. Har sagt till mig själv att göra det minst en timme om dagen den här veckan. Borde vara överkomligt kan man tycka! Så, nu ska jag sätta igång, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0