nytt läs-p, nya tag!


2010-03-18 @ 10:20:09

Ja jag hade ju tänkt vara vaken riktigt länge igår, och sova riktigt länge idag. Så blev det inte direkt, somnade strax innan tio & vaknade nio imorse :p Men grymt skönt att inte vakna av alarm! Eftersom våra tentor låg så sent på tenta-p får vi inga lediga dagar, redan i eftermiddag börjar envarre 2! Vi ska även läsa genetik nu, ska bli kul!
Föreläsningen börjar tre, fram till dess ska jag bara slöa, kolla film elelr nåt. Har möte 5-7 och efter det ska jag & Lollofis bege oss till gymmet.
Sen tror jag helgen kommer bli riktigt rolig, fick sms av Tove, blir KB girls night out på fredag. Vi ska till Flamman som är ett studentställe, har inte varit dör än men Louise säger att det brukar vara bra drag & kul folk så vi litar på henne :) Och på lördag ska först jag & fisen ner på stan och jag ska HANDLA KLÄDER, åååh.. På kvällen blir det sittning + eftersläpp a la 70-tal! Låter det inte som en bra helg så säg! Nej nu ska jag lägga mig i sängen igen, moahahah! BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0