nu ska ni få höra


2010-03-02 @ 17:40:29

Jag har en hel del funderingar så det blir nog ett hyfsat långt inlägg.

Kan börja med att berätta om den katastrofala labben vi hade i eftermiddags, haha. Var typ 10 delmoment, min labbgrupp gjorde nog fel på vartenda ett! Jag var totalt lost i skallen, skrattade mest hela tiden. Kan ta på mig att det mesta var mitt fel, men däremot borde inte mina labbkamrtaer (aka underhuggare) göra precis som jag säger hela tiden, utan själva läsa labbhanledningen, haha! Hur som helst, det löser sig nog, vi ska ner imorgon och läsa av plattorna, får se om dom visar något :P

Sen har jag ångest; tentaångest. I helgen är det ju Elli & Beccas 20 års fest. Jag har verkligen alldeles för lite tid för det. Tentorna blev tyngre att plugga till än jag trott när jag sa till dom att jag kunde den helgen. Jag borde egentligen inte åka hem. Och kuggar jag matten nästa vecka kommer jag bli bitter på mig själv (risken för att kugga är redan 7 av 10, det utan att åka hem och partaja helgen innan, alltså måste mina odds vara sämre..)! Men jag har redan bokat tågbiljett och köpt en ful utklädnad. Mot mitt bättre vetande. Sen så skulle Elli hate on me om jag dissade deras fest, mahaa!

Och nu sitter jag här med miljonersgrejer att göra. Måste köpa matchande kläder till min outfit. Måste köpa födelsedagspresent till bror som fyllde 18 för någon vecka sen. Hade tänkt hitta på nåt kul till Elli & Becca också, men dom blir nog tyvärr utan så som det ser ut just nu :P Och det absolut viktigaste är att jag MÅSTE PLUGGA!? Går fulla dagar hela veckan så kommer jag hem fem måste jag plugga. Inte springa runt nere på stan i flera timmar. Fanfanfan.

Orkar inte laga mat, så jag har köpt mackor istället. Mmmmmm va nytttigt.

Nu verkar det här inlägget deprimerande men i sjävla verket är jag jätteuppåt, stress är oftast bra för mig. Men vill inte kugga några tentor. Fast... Någon gång kommer det inträffa, kanske lika bra att få det överstökat?! Snyft!

Dags att äta macka & plugga cellbiologi <3 Tssssssssssss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0