nu ska jag sova


2010-03-13 @ 22:33:09

Kom nyss hem från Helena, vi tjejer i Bi6 hade melodifestivalen-kväll. Den slutade dock illa med låten sm vann, bläää, Salem borde ha vunnit!

Hur som helst, min dag har bestått av plugg & dumheter med TomB. Vi har nu umgåtts varenda vaken timme i en vecka, haha. Konstigt att vi (läs han) inte tröttnar på varandra (läs mig), hihihi! Känner mig dock inte lika glad just nu, för vi gjorde en övningstenta. Vilket skämt! Hur svår som helst. Dom kan ju inte förvänta sig att vi ska kunna vartenda litet ynka enzym?! Nej då blir jag sur!

Håller på att laga matlådr till dom två sista pluggdagarna, fan va skönt tisdag kväll. Då kommer verkligen musten gå ur en, är verkligen uppe i högvarv just nu. Igång hela dagarna, ingen rast, ingen ro!

Längtar till spagettin kokat klart så jag kan få lägga mig, min hjärna & min kropp skriker efter sömn!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0