nej men sisådär


2010-03-16 @ 20:16:46

Den här dagen har varit den längsta i världshistorien!
Har hunnit med jättemycket; åkt och handlat massa med far, käkat lunch tillsammans, iväg på Bi6-möte, flera timmars plugg & nu ska jag hoppa i säng och läsa bok en stund.

Sen har jag bestämt mig för en sak, om det går bra imorgon på tentan så ska jag tillåta mig att använda en del av pengarna jag fick i stipendie och köpa lite nya kläder.. Tycker jag förtjänar det. Men, som sagt, det är om det går bra imorgon. Annars får dom snällt stanna kvar på sparkontot!

Åååh. Sen är jag partysugen! Tur att det är sittning + 70-tals "kravall" på lördag, wiiiee!

Nehej! En macka på det här, så är jag klar med denna tisdag, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0