mycket bättre


2010-03-24 @ 20:56:12

Jag är på väldigt mycket bättre humör nu kan jag lova!
Hemlängtan återstår dock, men nu är det bara 2 dagar kvar typ, wwieeeii!
Jag & Elli ska och tas kort på på söndag, ska faktiskt bli jättekul! Jag gillar den där Elinor... <3

Hade en massa jobb att få avklarat nu i eftermiddags men jag & Lollofis hade lite saker att ta oss igenom, vilket innebär att jag kommer få fixa allt vad gäller spons & skor imorgon förmiddag. Annars kommer jag få skäll imorgon på vårt kvällsmöte... :P Har ett par mail jag måste få iväg idag också! Men gudars skymning, jag storm trivs nu när fetseriplikterna börjar sätta in, det är kul att ha en massa att göra :D Om någon vet var man kan få tag i billiga, vita converse, 12 par, kan ni höra av er till mig :P Ingår i vår outfit, dock ska ena färgas grön.. Hihi! Nej! Nu ska jag fanemej ta tag i mailskrivandet, tjineling på er sugarpussys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0