motivationen är låg at the moment


2010-03-15 @ 17:40:16

Kom hem för en timme sen, har skrivit cellbiologi-tentan. Gick helt OK, ingen 5a direkt, men tror inte jag ska behöva oroa mig för hurvida jag klarat den eller inte. Dock var det inte en flervalstenta som vår föreläsare utlovat, vilket gjorde många upprörda. Skulle jag väl också blivit om jag känt att jag inte klarat den, hihi..
Nu är det bara mikrobiologin kvar, onsdag vid den här tiden är jag så lycklig! Orkar inte riktigt ta tag i pluggandet, men vet att jag måste, har några grejer jag är osäker på än. Vill allra helst gå & lägga mig, sjukt trött!

Imorgon kommer papi förbi en sväng på förmiddagen, vi ska käka & sen storhandla lite. Vilket är jättebra då både kylskåp & bankkonto är ganska tomt, hihihi.. Åhh. Jag vill ha påsklov nuuu! Bara nästa vecka kvar sen är man ledig :D Åker nog hem den 26e redan, är sittning 27e men jag är fan inge sugen så jag anmälde mig inte :S Vill bara ligga i sängen med en bok. Eller träna. På onsdag kväll kommer det bli tentafirande, men jag ska fan till gymmet istället, höhöh! Nej nu ska jag äta, eller allra helst plugga. Nåja, vi får väl se. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0