lite ångest


2010-03-30 @ 13:07:10

Jag borde plugga matte, men det är sjukt svårt att ta tag i det när jag är hemma! Det blir nog inte mycket gjort dom här dagarna, och desto mer att göra på måndag när jag sticker tillbaka till Linköping.. Suck!

Har varit över hos far och jobbat några timmar. Ska duscha nu och sen sticka hem till mormor och käka pannkisar :D I eftermiddag ska mor & jag till västerås, jag behöver nya jeans! Har träningsvärk i min rygg & rumpa sen igår, var till gymmet med elinor & annapanna. Imorgon ska vi tre käka på stan efter elli slutat jobba och sen blir det bio. Jag vill se Alice i underlandet. Det vill inte Anna. Så vi får se vad det blir! På torsdag ska det bli myskväll, jag vill spela Wii också, är ju skitkul! Ägde både mor & far för någon dag sedan, haha, jag är skitbra på låtsas golf :P Är skitsugen på revbensspjäll, måste hinna äta det innan jag åker tillbaka till studentmåltiderna... Hihiii, nej nu ska jag duscha och gosa lite med kattorna, något av det bästa med att komma hem är att jag får slåss om sängplats med två snarkande katter hela nätterna! :) BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0