hejhopp!


2010-03-09 @ 21:13:24

Ska strax duscha sen blir det sängen!
Dagen har bestått av 8 timmar envariabel & 3 timmar Bi6-möte, vårt första fomella möte. Vi har redan en massa att göra, och vår första "egna" fest vi ska ordna är Skiftet som är den 13 e maj. Då blir vi officiellt Bi6, än är vi bara bäBi6:ar ;) Men ååh, vi kommer ha så kul, har gått igenom alla tillställningar vi arbetar med under året, strax under 20 st... Vilket är mycket mer än jag trott! Men det ska nog ordna sig :)

Imorgon tävlar jag & Tom om vem som kan komma till skolan tidigast. Eftersom han är sämst så lär jag vinna, hihi! Blir bara en massa tenta-nötande hela dagen, tenta på torsdag, aaoootscch!

NU! Mot duschen. Måste koka spagetti till matlåda imorn, Tom lekta kok här hemma idag & gjorde en massa köttfärssås åt mig, tackar jag inte nej till ;D Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0