friiiiiday


2010-03-19 @ 17:08:03

Jag har varit DÖD idag, har mått så jävla konstigt. Igår också för den delen. Har inte kunnat äta sen lunchtid igår, mår bara jätteilla. Trror det är all stress från tenta-p som hunnit fatt mig, kroppen kraschar lite at the moment.. Kom hem runt tre, stupade i säng med huvud & magvärk. Vaknade för 20 min sen, piggare och mår inte lika illa, ska försöka få mig två varma mackor. Lär äta något innan vi börjar festa ikväll.. :p Tror jag kör på en riktigt lugn kväll dock, vill inte riskera något när jag inte känner mig 100 %. Plus att det är sittning & fest imorgon också! Men det ska bli kul och mysig att göra något med alla brudarna :) Så nu ska jag tvinga i mig lite mackor, sen packa ihop min grejer och bege mig mot Louise, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0