frihet!


2010-03-17 @ 16:02:13

Jaaa, fiifaan va skönt, har nu tagit mig igenom tre tentor, 11 dagars intensivt plugg, runt 110 timmars studerande. Är jag inte bra så säg?! Mikrobiologin avslutade detta tenta-p, känns som jag & TomB överstuderade, ännu en gång. Vill ni exakt veta hur vårt immunförsvar fungerar, bara att ringa! Tentan gick helt OK, kom en del flummgrejer men det lär ordna sig :) Nu är jag bara sjukt lättad och ska försöka komma ner i varv och återfå lite normala rutiner. Men ännu är jag uppe i högvarv, blir städning av mitt rum, tvätta kläder & iväg och TRÄNA!!! Kvällen ska jag spendera läsandes, har inte föreläsning förrän klockan tre imorgon, så jag ska vara vaken hela jävla natten och bara plöja böcker! Och sova ut imorgon, tänker fan inte gå upp innan elva, uuunderbart! Nej jag är glad nu, lättad. Hejhopp! Synd att det är så otroligt kasst väder bara!? :S Nu ska jag sätta igång med städningen, tjoflöjt!

och GRATTIS ELINOR, 20 år idag, inte illa pinkat, hihihihihiihihihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0