finally friday!


2010-03-26 @ 09:16:19

Och det är strålande solsken utanför mitt fönster, härligt!
Igår var en fullspäckad dag, var ner på stan direkt när affärena öppnade, kollade spons & rabatt på converse, sen letade jag rätt på födelsedagspresenter åt mor & bror som fyllt år sen jag var hem sist. Mattelektion och möte hela eftermiddagen. Var ju sketionspub, vi kom dit efter sju när det inte var så mycket folk kvar, jag hann dock slåss lite med en lagomt berusad Tom, hahha! :P Och när jag kom hem städade jag, packade & lagade mat. Ska iväg till skolan snart, slutar tre, då blir det hem och kolla så jag verkligen har med mig allt. Men jag kommer ha MEST grejer med mig på tåget, skitjobbigt, jag saknar biiilen! Och sen kommer jag ju självklart ha glömt en massa ändå, typsikt! Nej jag ska bara ta mig igenom dagen och om 12 timmar är jag förhoppningsvis hemma i byn igen :) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0