döda min någon?


2010-03-07 @ 08:13:02

Jag mår skit.Jag ska ALDRIG mer dricka fulvin. Eller lakritsshots. Usch, får kväljningar bara av att skriva.Känns som jkag är full fortfarande, hihi. Som ni nog listat ut blev det mycket alkohol & lite dans igår. Först hemma hos Helena blev det info & pizza. Vi ska presenteras & gyckla på vårmötet 27 april, I VÅRA FESTERIST OUTFITS. Vilket betyder att¨vi måste fixa overall + gul skjorta + frack tills dess. Och det är inte så enkelt. Vi köper en vit overall med hängslen, klipper av, färgar halva grön, syr tillbaka. Sen ska det sys på massa andra grejer också. Och jag som gillar att sy så mycket. Få tag på en lagomt billig frack kommer nog inte heller bli så enekelt. Den måste vara ganska tjock också eftersom vi använder den som "jacka" under vintern. 700 kr får vi i bidrag, restenm står vi för själva. Så kommer svida i plånboken dfet här. Vi ska även sy upp klänningar som vi har på fintsittningar osv.  

Men tillbaka till igår, vi kom dit där vi skulle möta upp nuvarande Bi6, dom kom självklart en halvtimme sent (alla pateter = dom som varit festerister åren innan kommer göra allt för att vara jävliga med oss). Vi fick sätta på oss ögonbindlar och Helena vår chef fick en megafon och så fick hon gudia oss genom en hinderbana. Skit kul var det, dom tog massa kort, ska bli kul att se. Efter typ en halvtimme kom vi till bastun, fcik fördrink o sen var allt igång. Vi skulle utföra en tackdans till en aqua-låt, haha! Efter några timmars bastande o drickande gick vi vidare hem till Patrik. Jag & Sandra insåg att vi glömt våra biljetter till suntrip som vi sedan skulle till. Jag drack ännu lite mer, och när vi skulle gå tycka min "mamma" Zara (= hon som jag kommer ta över efter) att jag fått tillräckligt och guidade mig hem. Jag kom hem, jag klädde av mig, jag spydde sen vaknade jag nu och mår förjävligt. Döda mig någon? Fan va jag hatar fulvin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0