dags att ta sig i kragen kanske?


2010-03-21 @ 13:43:41

Jag sov till ett idag, hihihi :P Beror inte på att jag kom hem sent inatt, kom hem redan halv ett :O
Sittningen var trevlig, jättegod mat, en fulvinsrunda på det (som jag jämt fuskar på för jag vill inte dricka massa fulvin :P) Efter allt detta blev det mellanfest hos mig, kändes som hela ettan & tvåan var här :P Ser i alla fall ut som det, hahah, jättestökigt! Men har redan fått undan det mesta, blir bara skrua & dammsuga (i den ordningen också, vin överallt!). Jag drack knappt nåt och efter två timmar på Kårallen orkade inte mina fötter, plus att alla andra var askalas och jag hade inte ork för det igår :P Så idag är jag pigg & utvilad! Ska fortsätta med städningen, laga lite käk, bråka lite med envarren och sen bege mig mot campushallen och förhoppningsvis kompensera lite för helgens synder.. Jag längtar hem litegranna nu, söndagar brukar kunna vara såna dagar man gärna spenderar hemhemma! Men åker ju hem på fredag och stannar i 9 dagar, vilket ska bli sköntsköntskönt! :D Nej nu sätter jag igång, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elinor Abrahamsson gillar det sista (Y) :D

2010-03-21 @ 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0