utmattad


2010-01-27 @ 17:16:19

Nu skulle jag kunna somna, vore riktigt skönt, känner mig helt slut i kroppen. Vet inte hur jag ska palla 8-17 dag imorgon :/ Jag & Tom har suttit hemma hos mig och "pluggat" matte, snackade mest nolle-p minnen. Skickade hem honom för att kunna gå & lägga mig. Ska kolla på en film som verkar grymt bra, Allt för min syster heter den. Verkar sjukt sorglig, känner mig på rätt humör för en sån film idag. Ska i alla fall laga till god mat lite senare ikväll; grönsaker & potatisklyftor i ugnen och kött till det, mumma! Nej nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv. Gör allt för att bli frisk för det är partaj på fredag, vi ska ut på HG och jag vill verkligen med för jag har haft sjukt kul varje gång jag varit ut på HG. Och det var ju flera veckor innan jul jag var där senast. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0