upp, upp & ivääääg!


2010-01-14 @ 10:56:42

Ok, jag gick inte upp tidigt idag heller, trots att Frea hjälpsamt bankade på min dörr några gånger och larmet på mobilen gick igång typ hela tiden. Typiskt! Men imorgon, då ni, då ska jag upp klockan 8 har jag bestämt ;D

Ska iväg och käka lunch på Zenit med Louise & Alexandra efter dom skrivit klart sin tenta. Sen blir det dubbla pass ikväll, vi ska först på Body jam följt av 45 min coreboll, höhö..  Jag har sån jävla träningsvärk i rumpan efter freepower-passen. Imorgon ska jag & Louise baka bullar, träna och sen ha en myskväll. Och på lördag är det partaj som gäller :D Nej ska börja göra mig iordning, tror deras skrivtid var slut 12 så lär väl vara klar för lunch då, tuudeliu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0