tränade fram träningsvärken


2010-01-20 @ 19:16:00

Jag har sån jäävla träningsvärk nu, överallt! Kände mitt under freepower-passet hur jag typ dog i ben, armar, rygg och mage :O Imorgon blir det nog ingen träning. Är för den delen årets första kravall. Sket i att skaffa mig biljett, tänkte bara gå på förfesten och sen hem runt ett tiden. För fredagen består av skola 8-17 varav 4 timmar är labb. Men nu är jag inge sugen på förfesten heller, även om det nog kommer vara ett sjujävla drag. Orkar inte gå hela fredagen och må piss. Så jag ska ut till maxi med Frea & Louise och storhandla istället. Sen räkna lite matte. Ibland måste man ta paus från studentlivet faktiskt :P Sen tänker jag vara hoppig & studdsig hela fredagen för att alla bakfulla classmates ska få lida ytterligare lite ;D Hihhihih! Men jag kanske ändrar mig imorgon och sticker hem till Linus. Återstår att se! Nu ska jag duscha sen krypa ner och fortsätta med mitt The Tudors maraton, wiiiiee! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0