taggad!


2010-01-08 @ 14:16:00

och stelfrusen, det är verkligen snorkallt här hemma!
Har precis städat undan lite i köket, funderar på att plocka undan i mitt rum, blir stökigt jättesnabbt för jag har ingen garderob här hemhemma så alla kläder ligger på soffan eller på golvet (mest på golvet...)!
Det blir utgång i västerås ikväll, vi ska till Konrad. Är verkligen taggad för att gå ut & dansa! Sen blir det nog kul folk också, ronnie bland annat, synd bara att elinor jobbar imorgon så hon kan inte följa med :/ Fast hos & ronnie ska ju ner till mig och hälsa på i Linköping nån helg snart, haha va vi ska röjja då :D
Nej nu ska jag leta rätt på något att ha på mig ikväll, vi ska ta nattbussen hem, jag kommer hata mig själv inatt när vi sitter på den, man börjar bli nykter (bakis) och vill bara hem. Men förhoppningsvis blir kvällen så rolig så nån timme på bussen hem inte gör något :P Hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0