solen skiner


2010-01-31 @ 14:28:39

Har tvättid om en timme, har massa lakan & handdukar som måste bli rena. Annars så har vi faktiskt kvar tvättmaskinen så behöver bara gå till tvättstugan för att få rent sånt som måste tvättas i lite högre temp och torktumlas. Det är faktiskt riktigt skönt!

Känner mig apatisk idag, vill bara ligga i sängen. Man tycker ju att det borde krypa i kroppen på mig när jag legat inne sen i torsdags, men icke! Ligger och lyssnar på Robbie Williams. Kom precis på att jag måste färga håret, det ser typ grått ut, uäääk. Köpte färg för över en vecka sen man har inte orkat göra det. Jag vill träna. Men det går inte för sig riktigt än. Jag & Frea smällde i oss både chips&dipp och glass igår kväll, känner mig lagomt nyttig :P

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0