sämst


2010-01-13 @ 10:54:56

Jag skulle ju börja gå upp i tid. Blev inte så :P Louise ringde imorse halv åtta & meddelade att hon tyckte vi skulle skippa gymmet, ja tack säger jag och somnar om till halv elva, fyyy! Sen nåste jag bara tillägga att som senaste 4 nätterna har jag drömt så jävla sjuka drömmar, en del riktigt obehagliga så jag vaknat med ont i magen. Livlig fantasi verkar jag i alla fall ha, hihi!

Idag blir det en filmdag, imorn skriver folk tentan så det blir mer fart efter dom fått den gjord :) Louise korridor har fest på fredag, wiie! Fast ska pallra mig iväg på ett pass klockan fem, det är så skönt med träningsvärk!

Jag väntar på CSN-pengarna, jag vet inte om skolan måste registrera mig först innan jag får pengarna utbetalda? Har för mig att det inte var så i höstas? Jag måste ner på stan och köpa massa grejer, jag har typ inge smink kvar alls. På fredag ska vi baka bullar har jag bestämt, hihi! Hejdå, nu ska jag käka frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0