så sätter det igång igen


2010-01-18 @ 07:35:13

Igår lämnade jag sängen endast för att ta mig till kylskåpet eller till toan. Var inte så jättebakis, men trött som in i helvete! Känner mig seg idag också, men jag kom ju upp i alla fall. Bara en föreläsning, sen ska jag hem & städa mitt rum. Måste boka tvättid också! Och laga mat, snark..
Jag hade i alla fall kul i lördags, även om jag kan ha spårat liiitegranna, höhö! Men sånt får man ta emellanåt.
Snälla CSN, var är mina pengar? Nu har jag i alla fall registrerat mig så stod det att det skulle ta tre bankdagar att få pengarna, det betyder att dom kommer på onsdag. Jag kan glatt meddela att jag har exakt 78 kr på mitt konto, hiho! Har ju andra pengar & även föräldrar i värsta fall, men det är en ganska kul utmaning att klara sig på minimalt med pengar :P Nej ni,bäst jag sätter igång och gör mig klar. Vill ju inte komma försent första dagen, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0