min kropp är i uppror


2010-01-26 @ 15:53:57

Jag vaknade när alarmet satte igång imorse vid sju. Jag kom inte upp, hade ont i huvudet och kände mig rent utsagt förjävlig. Missade matteföreläsning, känns inte stabilt för man fattar inte av att skriva av någons anteckningar, måste höra Bengt prata samtidigt. Typiskt. Men pallrade mig iväg till lunchmötet med NärU och gick på cellbiologiföreläsningen som var efter. Emellanåt känns det som jag ska svimma, emellanåt som jag ska spy. Har ont i hela kroppen, men samtidigt inte ont nånstanns? Kan vara så att jag börjar bli sjuk, men en annan gissning är att det beror på att jag dom senaste veckorna tränat ganska hårt medan jag, som vanligt, slarvar alldeles för mycket med maten. Äter så jävla oregelbundet, ibland orkar jag inte laga mat så då skippar jag det och äter tomater eller mango. Inte stabilt. Skippar därför träningen idag, hoppas jag mår bättre efter en dags vila så jag kan fungera normalt imorgon. Men ett problem kvarstår; maten. Vafan ska jag äta? Jag känner att jag måste skaffa mig en man som kan flytta in här och sköta den biten åt mig. Känner ni någon som inte har nåt bättre för sig, skicka honom till mig! Nu ska jag ringa mor & fråga vad jag ska laga för mat, har inte ätit idag alls, behöver få lite skäll... Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0