lördag


2010-01-30 @ 15:58:41

Kom nyss hem från Helena; hon, jag & Louise har skrivit gycklet för vårt utskott inför sektionsaktivas sittning som är om 2 veckor. Det blev faktiskt riktigt bra, melodin är Magnus Uggla - Jag mår illa. Vi blev inte helt och hållet färdiga, men nästan :) Får hoppas resten av utskottet tycker det var lika roligt som vi :P

Nu är mina potatisar inne i ugnen, tar väl 40 min innan dom är klara, ska steka köttet om ett tag. Är hunrgig som en varg! Blir en hemmakväll ikväll också, känns lite surt för det är partaj idag igen, haha. Jag är typ frisk nu, men vill inte riskera något, kan inte ut & härja när det är 25 minus :O Sen är det kravall på torsdag, taggad till det, första gången år 2010 som overallen åker på! Och jag tänker nog bege mig hemhem på fredag, går bara till 12, så om jag inte är allt för bakis/trött så tar jag mig hem då. Måndagen består "bara" av labb som börjar klockan ett så i såna fall åker jag tillbaka till Linköping måndag förmiddag. Men vi får se! Nu ska jag kolla på min maat, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0