knarkar alvedon


2010-01-27 @ 09:13:09

Ja jag är nog sjuk, tror jag. Känns som jag har feber. Men jag är inte den som är den, så länge jag inte får halsfluss & 40 graders feber så är jag ju nästan frisk, höhö! Det går inte att missa massa föreläsningar p g a lite feber och halsont, nejnej,så jag tänker proppa i mig alvedon så jag orkar med dom resterande dagarna denna vecka. Men inatt skulle vi köa för VSR-biljetter, VSR är nästa vecka. Och det tänker jag faktiskt inte göra med feber, sitta på Kårallen hela natten,är ganska säker på att det inte kommer bidra till nå snabbare tillfrisknande, hihi. Så ska blinka lite sött och be Jenny eller någon annan fixa biljetter till mig :P Nu ska jag klä på mig, det snör IGEN. Jag har fått nog av vintern nu, vill kunna gå ut utan att klä på mig hur mycket som helst, vill kunna cykla utan att behöva frukta för mitt liv i varje nedförsbacke.. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0