känns bättre idag


2010-01-29 @ 11:47:12

Blev att sova ut imorse istället, så missade alla föreläsningar idag också. Men det var nödvändigt, har typ inte sovit alls i natt heller, hostat & imorse vid sex vaknade jag och blödde typ näsblod, uurrk! :S Men somnade om vid sju och sov till elva. Och nu känner jag mig hyfsat pigg och har inte ens tagit alvedon på 6 timmar så¨är nog på bättringsvägen nu. Ska dock iväg till apoteket här i centrum i Ryd och köpa nån dundernässpray & massa vitaminer. Och glass. Ikväll ska jag göra pannkakor enligt Toms recept med glass & hallonsylt. Och kolla på Let´s Dance. Inte världens roligaste fredag när alla andra ska på korridorsfest & sen HG, men jag vill bli frisk så tänker hålla mig hemma hela helgen. Eller imorgon ska jag Louise & helena skriva gyckel inför sektionsaktivas sittning, haha, hoppas vi får ihop något bra :) Nu ska jag lägga mig ute i soffan med täcke & kuddar! Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0