jag vill också göra en sån här!


2010-01-02 @ 18:30:16

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag tog studenten, flyttade hemifrån. Typ!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga, om jag minns rätt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Niet!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, vilket jagär glad över :)

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet med Gurra i maj, tror jag det var.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer spänning, fan va kul jag ska ha nästa år (eller ja, i år, hihi)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
Började på Lintek den 14 augusti, början på något helt nytt.

8. Vad var din största framgång 2009?
Att ha klarat av att flytta ifrån alla. Att ha tagit mig igenom en hel termin; 4 tentor & 6 duggor, jävligt nöjd med mig själv :)

9. Största misstaget?
Att jag kanske väntade förlänge med vissa saker. Att jag sårade människor bara för jag var för feg & osäker.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
2009 måste vara mitt friskaste år ever! Fan inte varit sjuk påriktigt på över 4 månader :O

11. Bästa köpet?
Allt jagköpt till lägenheten :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
MAAAAAAAAAAAAAAAAAT.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gjorde mig glad! Sköna vänner som får en att skratta. När jag lyckades med något jag bestämt mig för.
STUDENTEN gjorde mig lycklig, hihi!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Iiiingen aning faktiskt.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har nog varit gladare överlag, även om jag har varit mer ledsen periodvis än jag varit dom senaste åren. 
But what doesn't kill you makes you stronger! 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Brytt mig mer om vad jag själv ville, lyssnat och litat mer påmig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hängt upp mig på småsaker.

18. Hur tillbringade du julen?
Här hemma i Virsbo med större delen av släkten:)

19. Blev du kär i år?
Nej det blev jag inte.

20. Favoritprogram på TV?
Paradise Hotel...

21. Bästa boken du läste i år?
Svindlande höjder, gryyyym bok!

22. Största musikaliska upptäckten?
Hahaha...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Saker till lägenheten, jag hade nada innan :P

25. Något du önskade dig men inte fick?
1 miljon? Väldigt besviken.. Höhö!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Vi hade Nollans-spontana i Linköping (sittning alltså) sen var vi ut efter. Bra födelsedag :) Min första hemifrån!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja.. Sol på studenten? Mindre krångel, mindre tårar. Att allt bara gick enkelt och bra hela tiden. Fast.. Det skulle inte vara särskilt spännande!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Förvirrad!

29. Vad fick dig att må bra?
Mina föräldrar, Elinor och alla vännerna, träna, ha saker att göra!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Mmmm, AlexanderSkarsgård(såsom han är i True Blood, mumma!)

31. Vem saknade du?
Jag saknade alla när jag flyttade; katterna, föräldrarna, mormor, vännerna, ex-karln! Haha jag har nog saknat dom flesta i år:P

32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla skitbra & roliga människor jag lärt känna sen jag flyttade till Linköping! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0