jag svälter


2010-01-25 @ 20:23:27

Jag råkade somna några timmar nu på eftermiddagen, vaknade typ 40 min innan stepen började så hann inte äta. Sitter och väntar på att mina potatisbullar ska bli färdiga, är verkligen döhungrig! Var på core efter stepen, kändes vääldigt mycket mer idag än det gjort tidigare. Tror jag börjar få in tekniken på bollen (är coreboll vi går på, inte vanlig core). Mer träning väntar denna vecka; freepower imorgon & box + core på onsdag. Får se om det hinns med nån träning i helgen, hade tänkt ta det lugnt med Johan i klassen fyller år på fredag och det verkar som festligheter är att vänta sig. Kulkul :) Ska även hinna med att tvätta & börja plugga ordentligt, har flera hundra sidor cell&mikrobiologi att ta mig igenom. Nu tror jag jag råkade bränna min potatisbullar, oppps! Käk följt av en dusch och en film kanske. Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0