jag är blind


2010-01-06 @ 10:58:45

förvirrad som jag är så glömde jag mina glasögon hemma i linköping. Har ju linser men det är varken bra eller bekvämt att ha i dom från det att man vaknar till det att man går och lägger sig. så jag går omkring här hemma och försöker uindvika att kliva påkatterna eller gå in i dörrarna, haha! sitter typ en decimeter från skärmen för att se någorlunda bra.. iskallt hemma också, sov med mjukisbrallor och fleecetröja, gamla huset håller inte tätt så var nere på under 15 grader inatt, mysigt värre :P hade tänkt åkalite skidor men det är för kallt! ska hem till farmor&farfar för att käka vid tvåtiden, sen ska jag leka med elli :) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0