home, sweet home


2010-01-11 @ 16:42:08

Det blev lite förseningar, var förbi farmor & mormor och fick en massa matlådor medskickade, wiihoo! Men kom ner till Linköping för en halvtimme sen typ. Ska iväg och träna med Louise snart, först ska vi på step sen core efter, hej träningsvärk säger jag bara.. Egentligen orkar jag inte, vill krypa ner i soffan och kolla på tv. Men nej, jag ska vara duktig. Snaark, skulle kunna somna när so, hihi! Men gudars skymning vad varmt det är här i lägenheten, van hemhemifrån att det ska vara runt 15 grader inomhus, höhö.. Känns som en bastu här, men jag klagar inte ;D Nej nu ska jag fanemaj lägga mig och vila en stund, ska ivägom 50 min typ, tuudeliiluuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0