helgen redan slut?


2010-01-25 @ 07:32:54

Jag sitter i sängen och försöker tvinga mig själv upp & klä på mig. Går inge vidare.. :P Helgen har varit riktigt rolig i alla fall, lördagen var vild & galen, haha! Vi var 14 st tjejer som verkligen blev kalasfulla som sen begavs sig ut på krogen, funfunfun!

Ny vecka, en vecka som ska bli lugn, inget partajande den helg som kommer. Däremot ska jag & några till från klassen köa natten till torsdag för att få biljetter till kravall + eftersläpp som är nästa vecka på torsdag & lördag. Och veckan därefter är det sektionsaktivas sittning, haha har hört att dom sittningarna brukar bli ganska, hum, roliga ;) Nej nu måste jag klä på mig & göra mig klar, annars kommer jag komma för sent, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0