godnatt


2010-01-18 @ 19:39:39

Jag är så trött! Var skönt med en lugn första dag, hade bara introduktion i cellbiologin. Och det verkar som vi än en gång fått bra föreläsare! Vilket ju är bra. Men insåg att vi ska läsa cellbiologi, mikrobiologi & en variabels analys samtidigt. Det innebär 3 tentor i nästa tenta-p, ganska skrämmande, då jag pluggade ihjäl mig innan jul och vi hade bara två tentor. Nu kommer dessutom en av tentorna vara en mattetenta, lite svårare och lite jobbigare. Men har lovat mig själv att ligga i fas med allt, speciellt matten, inge komma hem och lulla omkring. Nej jag ska räkna matte & läsa biologin. Så det så! Sen får vi se hur länge det håller i sig :P Kom i alla fall hem runt elva i förmiddags. Slängde ihop en lasagne, som faktiskt blev jävligt god, positiv överraskning där, hihi! Sen somnade jag på soffan tills dess Frea kom hem & väckte mig. Orkade inte pallra mig iväg & vara social idag, eller träna. Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla nyaste housewives avsnittet, sen sover jag nog. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0