fyfan


2010-01-14 @ 21:45:10

Min. Kropp. Är. Mer. Död. Än. Levande.
Jag har sån sjuk träningsvärk ÖVERALLT! Känner av nu att det blivit lite väl mycket träning dom här dagarna. Imorgon blir det ett pass till men på lördag tänker jag bara dricka & dansa, den enda träningen som behövs :p

Har spenderat dagen med Louise, vi käkade med Alexandra sen gick vi hem till mig för tv & snacka ikapp innan träningen. Vi planerade inför helgen. Imorgon blir det stan, jag ska köpa träningskläder & Lollofis ska ha nåt snyggt till på lördag. Sen blir det bullbak, träning och en myskväll.  Jag ska se let's dance :P Och på lördag ska jag joina henne & hennes korridorskompisar för kanske mat och sen blir det fest med massa folk, dom flesta från klassen kommer också :) Avslutas på krogen. Låter väl som en bra sista helg innan allt sätter igång igen?! 

Måste bara tillägga, angående träningen idag. Vi provade på Bodyjam. Jag insåg ganska snabbt att det inte var något för mig. Alldeles för mycket dans & snabbt gick det. Gillar freepower-dance mer,då kan man slänga med sina ben, armar och huvud lite hur man vill, hihi! Coren dödade min resterande magmuskler, pjuu.. 
Jag är så sjukt trött, ska pallra mig iväg och borsta tänderna sen stupar jag nog i säng. 
 
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0