fortsatt god dag


2010-01-22 @ 16:08:29

Ja, vaknade ju på bra humör imorse och det har hållit i sig hela dagen. Kom nyss hem från labb, vi fick kolla på våra epitelceller & vårt blod i ljusmikroskop, ganska fränt! Så det var en kul labbis, råkade färga in mitt finger när jag skulle färga cellerna, höhö, så det är blått nu :P

Och roliga planer gjordes idag under lunchen. Imorgon går KB1's brudar crazy! Höhö, först ska vi ha ost&vin kväll (sofistiskerat, eller hur? Vi två som inte dricker vin ska bli undervisade, hihi) här hemma hos mig och sen senare drar vi ner på stan & till NH. Blir nog riktigt kul, vi är ju ändå 15 vilda teknolog tjejer ;) Så nu ska jag städa lägenheten, det är egentligen bara mitt rum som är stökigt men tänker dammsuga & skura hela lägenheten. Sen försöka räkna matte. Om jag inte kommer på en massa annat jag kan göra istället, brukar kunna bli så :P

Nej sätter igång nu, är pepp som bara den inför morgondagen ;D

Tuudeliiluuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0