det tar sig, sa mordbrännaren


2010-01-05 @ 20:28:38

Guuuud vad fint jag har fått det i min lägenhet nu!!!!! Jag är jätteglad, mina föräldrar är BÄST :D
Nu måste alla komma och hälsa på mig & se hur fint jag fått det, hihi! Ny tv, micro, bokhylla, lampor, köksbord+stolar, tvbänk och en massa tavlor :D :D Nej ni, jag är grymt nöjd :D

Och något som fick det hela att kännas ännu bättre, min nya lägenhetskompis, Frea; hur trevlig och lättsam som helst och hennes vovve var så lugn och snäll! Jag tror & hoppas att vi kommer funka bra ihop :)

Linköping känns verkligen som hemma nu, när vi åkte genom stan fick jag den där känslan ni vet som man får om man varit utomlands och svänger av från 66an in i Virsbo. Känslan av att här bor jag. Underbart!

Kommer åka ner igen på måndag, det blir bullbak, tänker briljera inför Tom & Louise :P Sen tänker jag träna arslet av mig, får ångest över att jag inte använt mitt träningskort på över en månad, 300 kr åt skogen liksom! Men det blir juså när manåker hem, får man väl ta.

Nej jag är redo för en ny termin, matten är lite skäckinjagande men det ordnar sig alltid :) Genetik & cellbiologi väntar, spännande!!

Tamejfan, jag vill hem till Linköping nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0