dags att bli lite effektiv


2010-01-12 @ 11:07:28

Jag har en hel del som jag behöver få gjort idag;

- lämna studieförsäkran så jag kan få mina pengar
- betala lite räkningar
- bära in grejerna jag "glömde" i bilen igår
- gå till tvättstugan och boka tvättid
- sortera upp min garderob, ser ut som fan...
- skriva en matlista och bege mig ut till Maxi
- träna med Louise

Borde jag kunna få gjort idag men jag är såslö, vill bara gosa ner mig i sängen igen. JAG ÄLSKAR MIN LINKÖPING-SÄNG! Den är bäst. Somnade tidigt igår också, redan klockan elva, måste vara flera veckor sen jag la mig så tidigt. Och sov bara till tio, framsteg! Har träningsvärk i min mage sen corebollen igår och ikväll ska vi prova på ett nytt pass; freepower-nånting. Stod att det var en blandning av yoga, afro & olika kampsporter, haha! Imorgon bestämde vi att vi ska upp & gymma klockan 8, känns som jag skulle kunna råka försova mig, men måste börja gå upp i tid nu. Annars kommer nästa vecka bli ett helvete! Nej, om jag skulle ta tag i min saker att göra-lista?

Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0