bakis, javisst!


2010-01-09 @ 11:16:15

Haha, ja känner mig helt skakig och inte fan nå pigg alls.
Gårdagen var riktigt rolig, mycket folk ute som man kände & inte träffat på ett tag, jättekul :)
Kom nyss hem, kan som sagt inte sova efter en kväll med alkohol, men vid nio kunde jag inte ligga längre så jag gick upp & väckte ronnie och tvingade honom ta samma tåg hem som mig :P Skönt att komma hem, gillar egentligen inte att sova borta när jag druckit. Hur som helst, jag hade riktigt roligt och idag mår jag som jag förtjänar, hihi! Sov med linserna så mina ögon håller på att dö typ, usch! Idag blir det en lugn dag hemma, film för hela slanten. Hejdå på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0