ååååh


2010-01-29 @ 15:16:53

Disneyfilmer! Jag tänkte fixa hem typ Herkules, Skönheten & Odjuret, Lejonkungen, Svanprinsessan och massa mer, men det verkar inte funka för tillfället?`

Var iväg till apoteket & hemköp, tanten på apoteket som hjälpte mig hitta dundertabletter mot förkylning kallade mig nedgången? Haha, jag tycker det var ganska kul och i sammanhanget var det passande. Men i alla fall :P
På hemköp spenderade jag lite för mycket pengar, men har kommit fram till att om jag ska äta ordentligt måste jag äta god mat. Så till lunch blev det räkmackor, ikväll pannkakor (ok, inte riktig fredagsmat men jag är så sugen!) och imorgon ska jag göra kotletter i ugn & hasselbackspotatis, mummms! Nej ska försöka få hem dom där disneyfilmerna en gång till, tudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0