2010


2010-01-02 @ 11:42:34

Nyårsafton kunde ha blivit kass (lite krångel med allt möjligt) men blev superrolig :D Jag hade skitkul hela kvällen, brudarna mina är bääst! <3

Igår satt jag framför tvn & på kvällen var jag hem till Sandra med henne & Anna och kollade på film, mys :)

Idag är det lördag tror jag. Vet inte riktigt vad som händer, bara ta det lugnt tror jag! Ska iväg till skräddis och åka lite längdskidor ganska snart. Hoppas bara dom hunnit dra spåren igen, har ju sönat hela natten!

Imorgon ska jag leka med pellan, vi ska ut & motionera. Känner att jag måste ta tag i träningen nu, speciellt när jag är ledig och har en massa tid över till att träna.

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0