velmaja!


2010-02-02 @ 17:39:56

CV skrivandet gick ganska bra, peronsligt brev blev också färdigt. Nu måste jag bara ha nå jäkla intyg på att jag pluggar det jag gör & dom betygen jag fått i kurserna hittills. Plus mina gymnasiebetyg. Sen kan jag söka sommarjobb! :D

Men nu till mitt lilla problem. Jag hittade en box med alla 3 säsonger av The Tudors på cdon, dom beställer hem från England. Var slut när jag fick tudors-panik senast man nu har dom fått in boxarna igen. Men jag vet inte om jag vill lägga 700 kr på det? Visserligen ganska billigt för 3 säsonger. Men ändå. Ganska rejält mycket pengar. Tänker bara hur mycket mat jag skulle få för 700 kr, ojojoj, eller hur många fester & kravall det skulle räcka till :P Men det går inte att få ner 2:a säsongen :( Jag har redan sett den förut men vill ju se den igen innan jag ser 3:an som jag inte sett förut :P Problematiskt. Får se hur jag gör. Damn it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0