tillbaka i Linköping


2010-02-08 @ 11:01:23

Galen helg hemma! Haha, det blev inte så mycket sitta hemma, ta det lugnt & slappa. Är faktiskt skönt att komma tillbaka till linkeboda, jag trivs med att ha egen lägenhet. Jättekul att komma hem & träffa päronen så här emellanåt men skulle aldrig klara av att flytta hem igen. Har fått mersmak för Linköping ;)

Sj suuuuuuuuuuuuger kan jag ju säga. Jag hatar tåg. Jag kommer dö nu utan bilen, men känner att jag måste vänja mig av med den, är så bortskämt & ostudentaktigt att sitta och brumma runt i den fina lilla golfen. Hur som haver, kom i alla fall hem tillslut. Nu ska jag laga lite käk, läsa igenom labbhandleningen & vid klockan ett bege mig bort till labben. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0