smält snön, smält!


2010-02-27 @ 12:11:14

Blää, det är helt grått & slaskigt ute, uussccch :(

Sov 12 timmar inatt så jag bör orka med Snuttefilms-jobbandet ikväll, 20.00-03.00! Men ska först vara duktig, jag ska möta Louise på campushallen om 40 min för att gymma. Sen ska vi vidare hem till henne & plugga envariabel tills dess vi beger oss till Strandgatan 2, där kvällens festligheter utspelar sig. Ska faktiskt bli ritkigt kul att jobba, så jag ser fram emot kvällen. Jag såg förresten en massa filmer igår, men bara 2 var riktigt bra; The princess and the frog och Law abiding citizen, tycker ni ska se dom :p Nehej, nu ska jag leta rätt på mitt liu-legg, träningskortet är registrerat på det, blir problemas om jag råkar slarva bort det, hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0