slår näven i bordet!


2010-02-01 @ 19:26:28

Det snöar?! Igen?! Vafan, nej nej nej! Nu får det vara nog, jag vägrar pulsa runt i fem meter hög snö längre. dags för vår & sommar!

Lång dag i skolan, kom hem efter fem och gjorde varma mackor. Sen har jag bara legat till sängs, känner mig febrig igen. Nu tycker jag sjukdomen kan vara färdig med mig, höll på att dö på slutet av labben, hade typ feberfrossa. Usch! Ska duscha snart, äta nåt sen vill jag sova. Skulle kunna somna nu, men känns lite väl tidigt... Som tur är så är morgondagen inte lika lång och på onsdag är det bara en föreläsning. Sen är det visserligen LARM också, massa företag kommer till univeristetet och ger info om exjobb, sommarjobb, jobb :P Men eftersom är det är ett par år kvar tills jag ska göra exjobb för att sen börja jobba påriktigt så vettefan hur intresserad jag är av det hela. Men är några från klassen som jobbar med det här, bland annat Lollofis, dom är värdar & tar han dom företagen som kommer. Så ska väl gå runt till dom och se vad dom har för sig. Nej nu ska jag duscha, nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0