ny vecka


2010-02-22 @ 13:08:15

Helgen har varit fullspäckad och rolig :) Så skönt att få träffa Pellan, Ronnie var det väl också kul att se, hihi ;)
Vi har lagat god mat, partajat, gått på bio och myst, bra helg alltså!

Ny vecka som sagt, måste verkligen ta tag i allt plugg nu, bara 3 veckor kvar till envaribel tentan, magont! Ska ut & gå nu hade jag tänkt, är skitkallt med solen skiner. Sen försöka plugga lite & ikväll ska jag på intervju, är jättenervös för jag vill verkligen men vet att det är skitmånga andra som söker. Får bara vara mig själv & hoppas på det bästa! Nej nu ska jag ta tag i allt, den här veckan ska jag vara effektiv, få saker gjorda & helt enkelt vara duktig. På torsdag är det kravall som gäller och på lördag jobbar jag, Louise & Tove på eftersläppet för Snuttefilmen (vår sektions stora fest kan man säga). Vi ska sköta garderoben & insläpp, ska faktiskt bli riktigt roligt. Hejhopp, nu studdsar jag vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0