man måste bara älska det


2010-02-14 @ 10:00:09

Vilken sektion alltså! Så sjukt härliga, roliga och braiga människor! Gårdagens sektionsaktivas sittning var bästa på länge, jag har skrattat så himla mycket :P Och dansat. Och härjat. Fyyfaan säger jag bara :)

Vi skulle som sagt gyckla med vårt utskott, står bredvid Tom som är full som en kastrull & inte sjunger ett enda ord rätt, jag kan inte hålla mig för skratt och dör nästan, skitroligt! Till andra låten böt jag plats med Louise, klarade inte av att sjunga för jag skrattade så mycket, hihi!

Eftersläpp efter sittningen (som för den delen innebar världens godaste mat, mumms!), mest TBIare på HG, lite annat löst folk kom också men vem behöver andra när man har oss? :P Stannade till Stad i Ljus, sen begav sig jag & Lollofis hem hit. Kollade lite tv för vi va inge trötta, men somnade runt 4 tiden tror jag. Idag är jag pigg, inge bakis alls?! Solen skiner, känns som en härlig söndag. Ska försöka få någon att plugga lite envariabel med mig, men känner att det finns en viss risk för att dom flesta inte komemr vara särskilt sugna på att derivera & ha sig en dag som denna ;) Hur som helst, roligaste kvällen på länge, me like it! Hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0