jag är sämst


2010-02-17 @ 16:56:08

När jag väl hittat en bra serie, bok eller på tv, så bara måste jag ta mig igenom den. Nu är det The Vampire Diaries. Jag är totalt jättekär i serien. Har snart sett igenom dom 14 första avsnitt som finns ute och jag kan inte sluta. Igår var jag i skolan, hem & kollade några avsnitt, iväg & tränade sen hem & somnade medan jag kollade på några avsnitt till :P Jag är hopplös! Skulle plugga både igår & idag innan träningen men det blir fan inte av. Behöver en rejäl spark i arslet.. Men har som sagt snart sett alla avsnitt som finns än så länge, kan jag kanske börja få lite vettigt gjort inom kort :P Ska laga mat nu, vid sju blir det lite step, häärligt :) Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0