inspirerad & peppad!


2010-02-10 @ 16:24:09

Vilken bra TBI-dag, jag är så enormt peppad & taggad att plugga nu! Har lyssnat på massa intressanta personer som berättat om allt kul & häftigt man kan jobba med. Det finns så mycket, nu har jag verkligen fattat hur jävla bred min utbildning är?! Och sugen på att doktorera blev man ju också.. En snubbe, kan han ha varit runt 35 år, har doktorerat, jobbat som postdoc & forskningsassistent och nu professor & forskare. Drog in 75 000 i månanden, är ju galet mycket pengar?! Men då har man haft några hundår innan dess, inga 40 timmars veckor direkt. Men ändå. 35 år & 75 i månaden?! Fanns fler som jobbade med riktigt häftiga saker, startat egna företag som jobbade med häftiga grejer. Ojojoj! Nu jävlar ska jag plugga arslet av mig så jag kan göra vad jag vill efter examen!

Sitter hemma hos mig med Louise nu, vi kom typ nyss hem. Ska iväg till HG & käka med sektionen, myyys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0