ingen röst


2010-02-05 @ 08:58:04

Jag sjöng och gapade alldeles för mycket igår. Men jävlans vad kul det var, alla var verkligen galna! :D
Snubblade in runt 4 imorse, vaknade efter 3 h sömn. Orkar inte pallra mig till föreläsningen, är egentligen inte så värst bakis, lite huvudvärk har jag allt men annars känner jag mig väldigt pigg efter en sån hård natt, haha! Slutade dricka vid 12 så ska köra hem runt två idag, borde vara lugnt. Ska bli ritkigt skönt att komma hem över helgen, jag saknar min mami&papi, hihih. Måste packa med mig det som ska hem. Och försöka sova lite till så jag orkar köra 3 timmar, kommer ta längre tid hem nu när det är sånt väglag. Tur att Alexandra ska med & kan hjälpa mig hålla mig vaken, i alla fall till Köping. Men därifårn tar det ju inte lång tid hem. Åååh jag vill hem & gosa med kattorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0