idag är jag effektiv


2010-02-09 @ 17:13:19

Jajjemensan! Var på skolan från åtta till tre, varav tre timmar var hål som jag spenderade med näsan i matteboken. Sen jag kom hem har jag städat hela lägenheten, så jävla skönt att få det rent. Var inte stökigt egentligen, mest i mitt rum :P Men passade på att dammsuga & skura resten av lägenheten när jag ändå var i farten. Ska iväg och träna freepower om ca en halvtimme. När jag kommer hem ska jag ställa mig & laga massa matlådor; chili con carne ska det bli. Måste laga matlådor så slipper jag köpa mat på en vecka i alla fall, mitt konto börjar bli tomt och studiebidraget trillar inte in igen förrän om typ två jäkla veckor?!

Annars så är jag på strålande humör idag, det har bland annat Tom fått "lida" av, hihi. Jag fick skrattattacker under cellbiologiföreläsningen, men man mår bra utav att skratta, eller hur?! Fast nu är det så att jag behöver n spark i arslet av någon, jag har fortfarande inte öppnat varken cell-eller mikrobiologiboken?! Ronny Lock är aningen flummig så känns som föreläsningarna inte är tillräckligt, lär läsa också. Bara det att man har två böcker på runt 1000 sidor. Det är en jävla massa att läsa. Så därför bör man ta tag i det nu och inte veckan innan tentorna?! Jag skaläsa ikväll. Efter jag tränat. Och lagat mat. Ser ni så effektiv jag är?! Hihihohohho.
BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0